Он-лайн дошка

Он-лайн дошка

Привіт ! Розпочався новий навчальний рік і ми знову  починаємо працювати разом .

В новий навчальний рік ми вступаємо з великими надіями та гарними результатами за попередній )) Дякую своїм учням за високі бали ЗНО! Так тримати ! Нехай 2017-2018н.р. принесе лише все позитивне))


Учні школи , візьмемо участь у конкурсі !

"Ми - Патріоти України!"

Україна — наша Батьківщина, і хочеться знати про неї як найбільше. Це закономірне бажання, адже людині властиве бажання отримувати знання. А які ж ми будемо українці, якщо не знатимемо території, на якій проживаємо та якій завдячуємо усім, що в нас є, не знатимемо історії, мови, літератури, географії - тобто не матимемо тих знань, які вирізняють націю, які вказують нам, до якої спільноти ми належимо? Які ж ми патріоти, якщо не розумітимемо, в чому наші досягнення, здобутки та переваги в порівнянні з іншими народами?
Саме з метою ознайомлення молодого покоління українців з нашими цікавинками та досягненнями, ми вирішили запровадити конкурс, який покликаний ознайомити учасників з Україною. Адже наша Батьківщина - велика країна з безкрайніми полями, з великим містами, селами, чудовими, добрими людьми та з величною історією, яку можна з впевненістю вважати однією з найгероїчніших та найтрагічніших у світі.

Конкурс відбувається під гаслом: "Чи знаєш ти землю, на якій живеш?".

                              Умови конкурсу - на  Шкільному порталі !


Семикласникам !!!

З історії України ми розпочали вивчати тему " Галицько - Волинська держава",  опрацювавши її , виконайте  завдання.                                                      Завдання 1.

Які історичні факти свідчать про те , що Галицько-Волинська держава була спадкоємицею Київської Русі ?Чи правильно стверджувати, що Галицько- Волинська держава не була спадкоємицею Київської Русі ?                  

Завдання 2.

 Поміркуйте над проблемою. Неодноразово землі Русі зазнавали вторгнень кочових племен хозарів , печенігів , половців та ін. , але лише монголам вдалося встановити свою владу над руськими землями . Чому це стало можливим ? Чи можна було уникнути  завоювання Русі монголами ?



2 березня 2017 року відбудеться Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека-2017». Ініціатор змагань – Всеукраїнська громадська організація «Освітній простір». Конкурс проводиться з метою підвищення рівня знань учнів з історії, розвитку їх дослідницьких здібностей, патріотичного виховання школярів та формування у них історичної пам’яті. У конкурсі можуть узяти участь учні 5-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів. Матеріали для підготовки до змагань розміщені на сайті: http://osvitniy-prostir.com.ua



Навчально-науковий Інститут права ім. І.Малиновського Національного університету «Острозька академія» у січні 2017 року – березні 2017 року проводить Всеукраїнський конкурс есе з правознавства для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Фінал конкурсу відбуватиметься у березні 2017 року в м. Острог.Умови конкурсу ви можете знайти на сайті інституту . Спробуйте  свої сили !





 А семикласники пригадають тлумачення висловів:

"Канути в Лєту ", "Піррова перемога " , " Солодкоголоса сирена " , " Лукуллів бенкет "  , " Прокрустове ложе ", " Троянський кінь ", " Праця Пенелопи " ," Яблуко розбрату", "Сізіфова праця ".

Після цього повторіть всесвітню історію, тема: " Хрестові походи " та підготуйте цікаву інформацію по темі.




Шановні одинадцятикласники , повторимо тему: " Україна в умовах десталінізації "

1.Коли Кримська область була передана до складу УРСР ?
2. Укажіть , який витвір хрущовської доби отримав в народі назви " хрущівки ".
3.Укажіть прізвище керівника Комуністичної партії України з 1963 р.
4. На території якої центральноазіатської республіки розташовувались основні площі так званої цілини , на освоєння якої були відправлені тисячі людей з усього СРСР , у тому числі з України
5. У якому місті в 1963 р. відбулась акція робітників , які відмовились вантажити " братерську допомогу "  , що мала бути відправлена на Кубу ?
6.Укажіть прізвище українського митця- шістдесятника , засновника клубу творчої молоді "Сучасник "
7.Якому поняттю відповідає наведене визначення ? 
Протистояння офіційній ідеології та політиці ; виступ проти існуючого державного ладу чи загальноприйнятих норм певної країни
8.Укажіть прізвище автора праці " Інтернаціоналізм чи русифікація ?"
9. На якому з`їзді КПРС було засуджено культ особи Й. Сталіна , що знаменувало початок періоду " відлиги "
10.Як називалась відома дисидентська група , організована 1959 року , що поставила питання про конституційний шлях здобуття державної незалежності України?

Готуємось до тематичної роботи з відповідної теми))




Вітаю своїх учнів із закінченням навчання у І семестрі . Надіюсь , що кожен із вас задоволений балами, які ви побачили в табелях.Тепер можна і перепочити.

Проте, якщо учні 5-10 класів мають таку можливість , то одинадцятикласникам раджу не сходити з дистанції підготовки до ЗНО ! Кожного дня - годинка підготовки:тести з історії України  попередніх років,запам`ятовуємо дати , читаємо теми 4, 5 історія України 8 клас . ( Чекайте наступних порад. З любов`ю О.В.)




Історичний диктант для 10 класу ( Всесвітня історія )

1. Символ Франції
2.Причини відставання економіки Франції в післявоєнний період
3.Форма правління у Франціїї
4.Як називали Францію до Першої світової війни
5.Причини фашизації країни
6.Які політичні сили були найбільш активними в міжвоєнний період
7.Економічна криза тривала у Франції до ..
8.Зовнішня політика Франції передбачала зближення з країнами :...
9.Які форми монополістичних обєднань переважали у Франції
10.Народний фронт очолював

Комментариев нет:

Отправить комментарий